Tuesday, April 3, 2007

Fan!

Jahop!
Nu va jag en av alla as som skaffat blogg. Fan! Alla har en blogg nu, JAG. Jag har alltid garvat åt alla som tjatar om blogg hit å blogg dit. Det jag kände var liksom bara, VARFÖR? Varför vill man göra bort sig å skriva en massa skit som ingen ändå kommer att läsa? Nu vet jag varför jag gör det iaf, d e kul å skriva av sej utan att nån kan säga emot eller käfta om att man ska hålla käften. Så var det med d å så var det. Som jag brukar säga (inte). Kom på en grej i och med det där. Jag har för ett tag sen roat mig med att komma på den längsta meningen/konversationen man kan säga genom att bara använda sig av bokstäver (hur dom låter) så här långt har jag kommit: E d d d e? A d e d, d e d d e! (Är det det det är? Ja, det är det, det är det det är!)Fattar ni hur kul jag har på min fritid? Ni ska allt få se hur mycket skit jag har funderat ut, ibland med hjälp av andra.
Över och ut!

No comments: